Kis költői túlzással megmentettem egy múzeumot

Meséltem, hogy miután megértem a múzeum látogatásokra, kiderült, hogy oda vagyok értük, sőt teljes mértékben az én világom. Ha valaki gyerekkoromban ezzel vádolt volna meg, biztos, hogy fuldokló nevetés tört volna ki rajtam.

Nem rég történt, hogy az egyik kedvenc múzeumomat meglátogatva bonyodalmak adódtak. Nagyon szeretek ide járni, hihetetlenül jól ki tudok kapcsolódni és feltöltődni, a mosdóba menet arra lettem figyelmes, hogy a mosdó padlója csupa víz. Kiderült, hogy a karbantartó aznap nincs bent, így más megoldásra volt szükség. Nekem azonnal beugrott annak a cégnek a weboldalának a címe, akik múlt hónapban barátom szüleinél voltak kint. Emlékeztem, hogy mennyire dicsérték őket, és jól emlékszem arra, hogy többször is említették, hogy még aznap ki tudott szállni a vízszerelő.

SOS vízszerelés Buda

Előkerestem a telefont, és átadtam a múzeumot vezető hölgynek a weboldalról leolvasott telefonszámot. Biztos voltam benne, hogy ők rövid időn belül meg fogják oldani ezt a kalamajkát. Az SOS vízszerelés Buda mellett a pesti oldalra, sőt Pest megye egész területére kiszáll, így akár olyan településekre is lehet őket hívni, mint Abony, Szentendre, Pilis, Kocsér, Gyömrő, Domony, Dunaharaszti és szó szerint minden Pest megyei kis- és nagyközség számításba jöhet.

Visszatérve a telefonhívásra. A vezető széles vigyorral köszönte az elérhetőséget, megemlítette az ügyfélszolgálatos ügyintéző közvetlenségét, segítőkészségét, és, hogy nem kell aggódni, valóban még aznap ki fognak érkezni a múzeumhoz. Nem maradtam tovább, de a következő látogatás alkalmával kiderült, hogy pár órán belül megérkezett a szerelő, aki rövid időn belül el is tudta hárítani a hibát.